ماده 8 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی: تفاوت میان نسخه‌ها

پرش به ناوبری پرش به جستجو
بدون خلاصۀ ویرایش
(صفحه‌ای تازه حاوی «'''ماده ۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی:''' اصلاحی ۲۸/۰۵/۱۴۰۲ - صرفا احزاب و جبهه ها می توانند پس از تأیید صلاحیت داوطلبان، فهرست انتخاباتی خود را به صورت مجزا برای حوزه های انتخابیه دارای بیش از یک کرسی و تا سقف کرسی های آن حوزه انتخابیه تنظیم...» ایجاد کرد)
 
بدون خلاصۀ ویرایش
 
خط ۱: خط ۱:
'''ماده ۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی:''' اصلاحی ۲۸/۰۵/۱۴۰۲ - صرفا احزاب و جبهه ها می توانند پس از تأیید صلاحیت داوطلبان، فهرست انتخاباتی خود را به صورت مجزا برای حوزه های انتخابیه دارای بیش از یک کرسی و تا سقف کرسی های آن حوزه انتخابیه تنظیم و حسب مورد به ستاد انتخابات کشور یا فرمانداری ها اعلام کنند. این امر مانع از حمایت های احزاب و جبهه ها از نامزدها در حوزه های انتخابیه تک کرسی نخواهد بود. آگهی اسامی نامزدها و فهرست های موضوع این ماده پس از تأیید ستاد انتخابات کشور یا فرمانداری ها منتشر خواهد شد.
'''ماده ۸ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی:''' اصلاحی ۲۸/۰۵/۱۴۰۲ - صرفا [[حزب|احزاب]] و جبهه ها می توانند پس از تأیید صلاحیت داوطلبان، فهرست انتخاباتی خود را به صورت مجزا برای حوزه های انتخابیه دارای بیش از یک کرسی و تا سقف کرسی های آن حوزه انتخابیه تنظیم و حسب مورد به ستاد انتخابات کشور یا فرمانداری ها اعلام کنند. این امر مانع از حمایت های احزاب و جبهه ها از نامزدها در حوزه های انتخابیه تک کرسی نخواهد بود. آگهی اسامی نامزدها و فهرست های موضوع این ماده پس از تأیید [[ستاد انتخابات کشور]] یا فرمانداری ها منتشر خواهد شد.


تبصره ۴ (الحاقی ۰۱/۰۵/۱۴۰۲)– احزاب استانی فقط حق ارائه فهرست انتخاباتی در حوزه انتخابیه استان محل فعالیت خود را دارند.
تبصره ۴ (الحاقی ۰۱/۰۵/۱۴۰۲)– احزاب استانی فقط حق ارائه فهرست انتخاباتی در حوزه انتخابیه استان محل فعالیت خود را دارند.

منوی ناوبری