ماده ۱۸ قانون شوراهای حل اختلاف: تفاوت میان نسخه‌ها

پرش به ناوبری پرش به جستجو
بدون خلاصۀ ویرایش
(صفحه‌ای تازه حاوی «'''ماده ۱۸ قانون شوراهای حل اختلاف:''' رسیدگی قاضی شورا از حیث اصول و قواعد، تابع مقررات قوانین آیین دادرسی مدنی و کیفری است. تبصره ۱- اصول و قواعد حاکم بر رسیدگی شامل مقررات ناظر به صلاحیت، حق دفاع، حضور در دادرسی، رسیدگی به دلایل و مانند آن است....» ایجاد کرد)
 
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱: خط ۱:
'''ماده ۱۸ قانون شوراهای حل اختلاف:''' رسیدگی قاضی شورا از حیث اصول و قواعد، تابع مقررات قوانین آیین دادرسی مدنی و کیفری است.
'''ماده ۱۸ قانون شوراهای حل اختلاف:''' رسیدگی [[قاضی شورا]] از حیث اصول و قواعد، تابع مقررات قوانین [[آیین دادرسی مدنی]] و [[آیین دادرسی کیفری|کیفری]] است.


تبصره ۱- اصول و قواعد حاکم بر رسیدگی شامل مقررات ناظر به صلاحیت، حق دفاع، حضور در دادرسی، رسیدگی به دلایل و مانند آن است.
تبصره ۱- اصول و قواعد حاکم بر رسیدگی شامل مقررات ناظر به [[صلاحیت]]، [[حق دفاع]]، حضور در دادرسی، رسیدگی به دلایل و مانند آن است.


تبصره ۲- مقررات ناظر به صدور رای، واخواهی، تجدیدنظر و هزینه دادرسی، از حکم مقرر در این ماده مستثنی و تابع این قانون است.
تبصره ۲- مقررات ناظر به صدور [[رای]]، [[واخواهی]]، [[تجدیدنظر]] و هزینه دادرسی، از حکم مقرر در این ماده مستثنی و تابع این قانون است.


{{مواد قانون شوراهای حل اختلاف}}
{{مواد قانون شوراهای حل اختلاف}}


[[رده: مواد قانون شوراهای حل اختلاف]]
[[رده: مواد قانون شوراهای حل اختلاف]]

منوی ناوبری