ماده 94 قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی: تفاوت میان نسخه‌ها

پرش به ناوبری پرش به جستجو
بدون خلاصۀ ویرایش
(صفحه‌ای تازه حاوی «'''ماده ۹۴ قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی:''' بررسی تقاضای استعفاء بدین ترتیب خواهد بود که ابتدا تقاضای استعفاء قرائت شده و سپس شخص متقاضی استعفاء یا نماینده دیگری به تعیین او تقاضای دفاع خواهد نمود. مدت قرائت تقاضای استعفاء و توضیح نما...» ایجاد کرد)
 
بدون خلاصۀ ویرایش
 
خط ۱: خط ۱:
'''ماده ۹۴ قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی:''' بررسی تقاضای استعفاء بدین ترتیب خواهد بود که ابتدا تقاضای استعفاء قرائت شده و سپس شخص متقاضی استعفاء یا نماینده دیگری به تعیین او تقاضای دفاع خواهد نمود. مدت قرائت تقاضای استعفاء و توضیح نماینده متقاضی استعفاء حداکثر نیم ساعت است. مخالف یا مخالفین نیز حداکثر نیم ساعت می توانند صحبت کنند و پس از آن رأی گیری به عمل می آید. در صورت تصویب تقاضای استعفاء مراتب از طریق هیأت رئیسه به وزارت کشور اعلام می شود تا طبق قانون انتخابات اقدام نماید.
'''ماده ۹۴ قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی:''' بررسی تقاضای استعفاء بدین ترتیب خواهد بود که ابتدا تقاضای استعفاء قرائت شده و سپس شخص متقاضی استعفاء یا نماینده دیگری به تعیین او تقاضای دفاع خواهد نمود. مدت قرائت تقاضای استعفاء و توضیح نماینده متقاضی استعفاء حداکثر نیم ساعت است. مخالف یا مخالفین نیزحداکثر نیم ساعت میتوانند صحبت کنند و پس از آن رأی گیری به عمل میآید. در صورت تصویب تقاضای استعفاء مراتب از طریق رئیس مجلس به وزارت کشور اعلام میشود تا طبق قانون انتخابات اقدام نماید.


تبصره – هر گاه نماینده متقاضی استعفاء برای طرح تقاضای استعفای خود در مجلس حاضر نشود و کسی را هم برای دفاع از خود تعیین ننماید متن تقاضای استعفاء قرائت و در صورت وجود مخالف حداکثر به مدت پانزده دقیقه صحبت خواهد کرد و سپس رأی گیری به عمل می آید.
* [[ماده 74 قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی|مشاهده ماده قبلی]]
 
* [[ماده 96 قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی|مشاهده ماده بعدی]]
* [[ماده 93 قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی|مشاهده ماده قبلی]]
* [[ماده 95 قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی|مشاهده ماده بعدی]]


{{مواد قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی}}
{{مواد قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی}}
[[رده:مواد قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی]]
[[رده:مواد قانون آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی]]
۹۵٬۵۷۸

ویرایش

منوی ناوبری