ماده 40 قانون مدیریت خدمات کشوری: تفاوت میان نسخه‌ها

پرش به ناوبری پرش به جستجو
ابرابزار
(صفحه‌ای تازه حاوی «'''ماده 40 قانون مدیریت خدمات کشوری:''' به منظور ايجاد زيرساخت اطلاعاتي و تمركز امور مربوط به استفاده از فناوري اطلاعات در خدمات اداري ، دولت موظف است از طريق سازمان ثبت احوال و شركت پست جمهوري اسلامي ايران و مشاركت كليه دستگاههاي اجرائي پايگاه ا...» ایجاد کرد)
 
(ابرابزار)
خط ۱: خط ۱:
'''ماده 40 قانون مدیریت خدمات کشوری:''' به منظور ايجاد زيرساخت اطلاعاتي و تمركز امور مربوط به استفاده از فناوري اطلاعات در خدمات اداري ، دولت موظف است از طريق سازمان ثبت احوال و شركت پست جمهوري اسلامي ايران و مشاركت كليه دستگاههاي اجرائي پايگاه اطلاعات ايرانيان را طراحي ، ساماندهي و اجراء نمايد .
'''ماده ۴۰ قانون مدیریت خدمات کشوری:''' به منظور ایجاد زیرساخت اطلاعاتی و تمرکز امور مربوط به استفاده از فناوری اطلاعات در خدمات اداری، دولت موظف است از طریق سازمان ثبت احوال و شرکت پست جمهوری اسلامی ایران و مشارکت کلیه دستگاه‌های اجرائی پایگاه اطلاعات ایرانیان را طراحی، ساماندهی و اجراء نماید.


در خصوص اين ماده لازم به توضيح است كه با توجه به "قانون اساسنامه شركت ملي پست جمهوري اسلامي ايران" مصوب 13/ 4/ 1395، به منظور انجام امور ملي و حاكميتي خدمات پستي از تاريخ تصويب قانون مذكور،عنوان «شركت پست جمهوري اسلامي ايران» به «شركت ملي پست جمهوري اسلامي ايران» تغيير نام مي يابد.
در خصوص این ماده لازم به توضیح است که با توجه به «قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» مصوب ۱۳/ ۴/ ۱۳۹۵، به منظور انجام امور ملی و حاکمیتی خدمات پستی از تاریخ تصویب قانون مذکور، عنوان «شرکت پست جمهوری اسلامی ایران» به «شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» تغییر نام می‌یابد.


'''تبصره 1 ـ''' اين پايگاه با استفاده از شماره ملي و كد پستي از طريق ساماندهي ، هدايت و اتصال داده ها و اطلاعات موجود دستگاهها تشكيل مي گردد .
'''تبصره ۱ ـ''' این پایگاه با استفاده از شماره ملی و کد پستی از طریق ساماندهی، هدایت و اتصال داده‌ها و اطلاعات موجود دستگاه‌ها تشکیل می‌گردد.


'''تبصره ''' كليه دستگاههاي اجرائي موظفند تا پايان سال 1386 پايگاههاي اطلاعات داده هاي مربوط به خود را با استفاده از شماره ملي و كد پستي آماده نمايند .
'''تبصره ۲ـ''' کلیه دستگاه‌های اجرائی موظفند تا پایان سال ۱۳۸۶ پایگاه‌های اطلاعات داده‌های مربوط به خود را با استفاده از شماره ملی و کد پستی آماده نمایند.


'''تبصره 3 ـ''' آئين نامه اين ماده توسط سازمان تهيه و به تصويب هيأت وزيران خواهد رسيد .
'''تبصره ۳ ـ''' آئین‌نامه این ماده توسط سازمان تهیه و به تصویب هیئت وزیران خواهد رسید.


'''تبصره 4 ـ''' سازمان مسؤول پيگيري و نظارت بر حُسن انجام تكاليف مصرح در اين ماده مي باشد . هرگونه ارائه خدمات و برقراري ارتباط با مراجعاني كه نياز به شناسايي افراد و آدرس محل استقرار آنها مي باشد از سال 1388 بدون استفاده از شماره ملي و كدپستي توسط دستگاههاي اجرائي ممنوع مي باشد .
'''تبصره ۴ ـ''' سازمان مسؤول پیگیری و نظارت بر حُسن انجام تکالیف مصرح در این ماده می‌باشد. هرگونه ارائه خدمات و برقراری ارتباط با مراجعانی که نیاز به شناسایی افراد و آدرس محل استقرار آنها می‌باشد از سال ۱۳۸۸ بدون استفاده از شماره ملی و کدپستی توسط دستگاه‌های اجرائی ممنوع می‌باشد.

منوی ناوبری