رای شعبه دیوان عدالت اداری درباره شرط وکالت در دیوان: تفاوت میان نسخه‌ها

پرش به ناوبری پرش به جستجو
ایجاد لینک، مواد مرتبط، جستارهای وابسته و رده به رای شعبه دیوان عدالت اداری درباره شرط وکالت در دیوان
(صفحه‌ای تازه حاوی «{{جعبه اطلاعات رای شعبه دیوان عدالت اداری|شماره دادنامه=۹۲۰۹۹۷۰۹۰۳۰۰۰۷۰۴|تاریخ دادنامه=۱۳۹۲/۰۳/۰۸|نوع رأی=رأی شعبه|شعبه=|قاضی=|موضوع=شرط وکالت در دیوان|گروه رأی=اداری}}'''رای شعبه دیوان عدالت اداری درباره شرط وکالت در دیوان''': برای اقامه دعوای و...» ایجاد کرد)
 
(ایجاد لینک، مواد مرتبط، جستارهای وابسته و رده به رای شعبه دیوان عدالت اداری درباره شرط وکالت در دیوان)
 
خط ۳: خط ۳:
= رأی شعبه دیوان عدالت اداری =
= رأی شعبه دیوان عدالت اداری =


اگر چه به استناد دادنامه شماره ... شعبه اول تشخیص دیوان عدالت اداری، طی دادنامه شماره ... این شعبه، قرار قبولی تقاضای اعاده دادرسی شهرداری تهران، با مدیریت آقای (ن.ن.) نسبت به دادنامه شماره ... همین شعبه صادر گردیده است و با صرف نظر از اینکه آقای (م.ر.) وکیل شاکی در لایحه دفاعیه مثبوت به شماره ... دفتر اندیکاتور شعبه مدعی است مستند متقاضی اعاده دادرسی هیچ گونه تأثیری فیمانحن فیه ندارد، مع الوصف چون در نامه شماره ... شهرداری تهران مبنی بر اعطای نمایندگی و وکالت به آقای (ن.ن)، مراجع قضایی مذکور در نامه، دادسراها و دادگاه های عمومی، انقلاب، نظامی، دادستانی کل و دیوان عالی کشور احصا و اعلام شده و حق طرح دعوی در دیوان عدالت اداری قید نشده، ایراد شاکی به جا و به مورد تشخیص و ضمن فسخ دادنامه شماره ... این شعبه، نسبت به تقاضای شهرداری تهران مبنی بر اعاده دادرسی از دادنامه شماره ... این شعبه، به استناد بند ۱۰ ماده ۸۴ قانون آیین دادرسی مدنی، قرار رد تقاضای اعاده دادرسی صادر و اعلام می گردد. قرار صادره قطعی است.
اگر چه به استناد دادنامه شماره ... شعبه اول تشخیص دیوان عدالت اداری، طی دادنامه شماره ... این شعبه، قرار قبولی تقاضای [[اعاده دادرسی]] شهرداری تهران، با مدیریت آقای (ن.ن.) نسبت به دادنامه شماره ... همین شعبه صادر گردیده است و با صرف نظر از اینکه آقای (م.ر.) وکیل شاکی در لایحه دفاعیه مثبوت به شماره ... دفتر اندیکاتور شعبه مدعی است مستند متقاضی اعاده دادرسی هیچ گونه تأثیری فیمانحن فیه ندارد، مع الوصف چون در نامه شماره ... شهرداری تهران مبنی بر اعطای نمایندگی و [[وکالت]] به آقای (ن.ن)، مراجع قضایی مذکور در نامه، دادسراها و دادگاه های عمومی، انقلاب، نظامی، دادستانی کل و دیوان عالی کشور احصا و اعلام شده و حق طرح دعوی در دیوان عدالت اداری قید نشده، ایراد شاکی به جا و به مورد تشخیص و ضمن فسخ دادنامه شماره ... این شعبه، نسبت به تقاضای شهرداری تهران مبنی بر [[اعاده دادرسی]] از دادنامه شماره ... این شعبه، به استناد [[ماده ۸۴ قانون آیین دادرسی مدنی|بند ۱۰ ماده ۸۴ قانون آیین دادرسی مدنی]]، قرار رد تقاضای اعاده دادرسی صادر و اعلام می گردد. قرار صادره قطعی است.


رئیس شعبه ۳۰ دیوان عدالت اداری مستشار شعبه
رئیس شعبه ۳۰ دیوان عدالت اداری مستشار شعبه


محمدی شریفی  
محمدی شریفی  
== مواد مرتبط ==
* [[ماده ۸۴ قانون آیین دادرسی مدنی]]
== جستارهای وابسته ==
* [[شرط وکالت در دیوان عدالت اداری]]
* [[اعاده دادرسی]]


[[رده:آراء شعبه دیوان عدالت اداری در سال ۱۳۹۲]]
[[رده:آراء شعبه دیوان عدالت اداری در سال ۱۳۹۲]]
[[رده:آراء شعبه دیوان عدالت اداری]]
۵۸۱

ویرایش

منوی ناوبری