ماده 13 اساسنامه شرکت سهامی بازرگانی دولتی ایران: تفاوت میان نسخه‌ها

پرش به ناوبری پرش به جستجو
بدون خلاصۀ ویرایش
(صفحه‌ای تازه حاوی «'''ماده ۱۳ اساسنامه شرکت سهامی بازرگانی دولتی ایران مصوب ۱۳۵۶/۰۴/۲۹:''' هیأت مدیره از پنج نفر عضو تشکیل میگردد که به پیشنهاد رئیس مجمع عمومی برای مدت سه سال انتخاب میشوند اعضای هیأتمدیره به طور موظف و تمام وقت در شرکت خدمت میکنند. مجمع عمومی میتو...» ایجاد کرد)
 
بدون خلاصۀ ویرایش
 
خط ۱: خط ۱:
'''ماده ۱۳ اساسنامه شرکت سهامی بازرگانی دولتی ایران مصوب ۱۳۵۶/۰۴/۲۹:''' هیأت مدیره از پنج نفر عضو تشکیل میگردد که به پیشنهاد رئیس مجمع عمومی برای مدت سه سال انتخاب میشوند اعضای هیأتمدیره به طور موظف و تمام وقت در شرکت خدمت میکنند. مجمع عمومی میتواند هر یک از اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل را بنا به پیشنهادرئیس مجمع عمومی در مدت خدمت تغییر دهد و جانشین او یا عضو مستعفی یا متوفی را به ترتیب مذکور در بند ه ماده ۱۱ برای بقیه مدت انتخابنماید. انتخاب مجدد آنان در پایان دوره بلامانع است.
'''ماده ۱۳ اساسنامه شرکت سهامی بازرگانی دولتی ایران مصوب ۱۳۵۶,۰۴,۲۹:''' هیأت مدیره از پنج نفر عضو تشکیل میگردد که به پیشنهاد رئیس مجمع عمومی برای مدت سه سال انتخاب میشوند اعضای هیأت مدیره به طور موظف و تمام وقت در شرکت خدمت میکنند. مجمع عمومی میتواند هر یک از اعضای هیأت مدیره و مدیر عامل را بنا به پیشنهاد رئیس مجمع عمومی در مدت خدمت تغییر دهد و جانشین او یا عضو مستعفی یا متوفی را به ترتیب مذکور در بند ه ماده ۱۱ برای بقیه مدت انتخاب نماید. انتخاب مجدد آنان در پایان دوره بلامانع است.


* [[ماده 12 اساسنامه شرکت سهامی بازرگانی دولتی ایران|مشاهده ماده قبلی]]
* [[ماده 12 اساسنامه شرکت سهامی بازرگانی دولتی ایران|مشاهده ماده قبلی]]
۱۰۱٬۸۷۴

ویرایش

منوی ناوبری